3 روش یافتن cvv2 پاک شده و انتقال وجه بدون کد cvv2

3 روش یافتن cvv2 پاک شده و انتقال وجه بدون کد cvv2

کد cvv2 چیست؟

کلمه cvv2 مخفف Card Validation Value می باشد و اصطلاحا به آن کد اعتبار سنجی می گویند، این کد 3 الی 4 کاراکتر است که روی یک کارت بانکیتان است که گاها عنوان cvv2 در برخی کارت ها ذکر نمیگردد و فقط 3 الی 4 کاراکتر عددی رو یا پشت کارت بانکی ثبت گردیده است، در این مقاله به موارد مرتبط با cvv2 خواهیم پرداخت و خواهیم فهمید که آیا انتقال وجه یا کارت به کارت بدون cvv2 امکان پذیر است یا خیر پس با ما همراه باشید.

کد cvv2 قابل تغییر نیست و ثابت است.

استفاده کد cvv2 چیست؟

کد cvv2 فقط در خرید های اینترنتی و انتقال وجه های اینترنتی کاربرد دارد و صرفا جهت اعتبار سنجی کارت بانکی شماست.

آیا بدون داشتن کد cvv2 کارت بانکی می توان خرید کرد؟ 

فقط و فقط در صورت خرید از طریق کارتخوان و کد های ussd می توان بدون داشتن cvv2 خرید کرد و در تمام خرید ها از درگاه پرداخت و نقل و انتقالات آنلاین داشتن cvv2 حتی در اینترنت بانک الزامی است. انتقال وجه بدون cvv2 هنگام استفاده از امکانات اینترنتی امکان پذیر نیست.

توصیه می شود ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

 

پاک شدن کد cvv2 از روی کارت بانکی:

اگر cvv2 شما از کارت بانکی شما پاک شده است به شما چندین روش را جهت یافتن آن پیشنهاد میدهیم:

یافتن cvv2 کارت بانکی:

روش اولکارت را جلوی نور بگیرید به احتمال زیاد رد آن مشخص باشد.
روش دومبه خود پرداز بانک خود مراجعه کنید و رمز دوم خود را تغییر دهید در اینصورت در برگه رسید به شما نشان میدهد (ممکن است برخی بانک ها این مورد را نداشته باشند)
روش سوممراجعه حضوری به بانک صادر کننده به همراه کارت ملی ، در این روش یا به شما cvv2 را اعلام یا کارتتان را تعویض میکنند.

طبق آماری که ما از دارندگان کارت های مختلف جمع آوری کردیم به ترتیب کارت بانکی صادرات ، ملی و پاسارگاد سریعتر کد cvv2 ثبت شده روی کارت بانکی را از دست میدهند.

به شما توصیه میکنیم حتما مطلب چگونه اینترنتی پول پرداخت کنیم را مشاهده کنید.