دونیت چیست و دونیت در یوتیوب چیست؟

دونیت چیست و دونیت در یوتیوب چیست؟

دونیت چیست؟

دونیت در انگلیسی donate است که به معنای کمک مالی یا امروزه میتوان هدیه نام گذاری کرد که امروزه یوتیوبر (یوتوبر) ها  به آن توجه ویژه ای دارند به گونه ای که در اکثرا در استریم ها اقدام به ارائه لینک پرداخت جهت دریافت دونیت ها میکنند.

دونیت استریم چیست؟

استریم (stream) به معنای انتقال مداوم فایل‌های صوتی یا تصویری از یک سرور به یک کلاینت (ما) می باشد یا میتوان گفت همان لایو است و دونیتی که از طریق معرفی داخل استریم انجام میگیرد را دونیت استریم میگویند، همانطور که گفته شد دونیت استریم از دو طریق انجام میگیرد که روش اول سوپر چت و روش دوم استفاده از درگاه پرداخت ایرانی است.

دونیت برای یوتیوبر های ایرانی:

استریم در یوتیوب

از آنجایی که ما تحت تحریم هستیم و بانک های ما قابلیت اتصال به سیستم نقل و انقالات مالی جهان را ندارند، دونیت استریمر های داخل کشور نمیتوانند از طریق سیستم donation خود یوتیوب(یوتوب) که به آن سوپر چت (super chat) گفته می شود انجام شود، بنابراین لینک پرداخت خود را جهت پرداخت به کاربران معرفی مینمایند. 

درگاه پرداخت استریم در ایران:

جهت دریافت درگاه پرداخت استریم در ایران باید ابتدا وارد درگاه پرداخت sepordeh شوید و سپس بر روی ساخت درگاه پرداخت کلیک کنید و سپس پس از طی مراحل ثبت نام میتوانید از خدمات استفاده نمایید.