درگاه پرداخت اینستاگرام و نحوه پرداخت پول در اینستاگرام

درگاه پرداخت اینستاگرام و نحوه پرداخت پول در اینستاگرام

 

 در این مطلب به انواع شیوه های پرداخت پول در اینستاگرام خواهیم پرداخت، درگاه پرداخت اینستاگرام یکی از مهمترین این روش هاست و با مراحل ایجاد آن آشنا خواهید شد.

نحوه پرداخت پول در اینستاگرام

به طور کلی دو راه رسمی برای ارسال پول به خریدار وجود دارد:

1-     پایانه فروشگاهی مانند درگاه پرداخت (اینترنتی) یا کارتخوان (هنگام تحویل کالا)

2-     کارت به کارت

تفاوت این دو روش واضح است و به شدت توصیه می شود از کارت به کارت استفاده نکنید زیرا حتی وجاهت قانونی جهت خرید یک کالا را نیز از دست میدهد و در خرید با کارت به کارت اگر مشکلی بوجود آید ابتدا شما باید به دنبال این باشید که اثبات کنید این تراکنش فرآیند یک خرید است.

ولی در استفاده از روش اول پیگیری بسیار آسان بوده و اگر فروشنده هستید به هیچ عنوان از کارت به کارت استفاده نکنید زیرا در صورتی که مشکلی بوجود آید در ابتدا کل حساب های بانکی شما مسدود میگردد درحالی که در استفاده از پایانه فروشگاهی چنین مشکلی برای شما بوجود نخواهد آمد.

درگاه پرداخت برای اینستاگرام

اینستاگرام در ایران تبدیل به یک بازار بسیار بزرگ شده است که مبالغ تبادلی درون آن از بزرگترین بازار های ایران نیز بیشتر است و به خاطر محدودیت های تراکنشی و کارت به کارت شما قطعا نیاز به یک روش پرداخت مطمئن و قابل اعتماد مانند درگاه پرداخت دارید که باعث جلب نظر مشتریانتان نیز شود.

لینک پرداخت اینستاگرام

امکانات مورد نیاز شما از یک درگاه پرداخت جهت استفاده در اینستاگرام

1-     لینک پرداخت: مهمترین امکاناتی که باید داشته باشد لینک پرداخت است که به شما امکان ایجاد تراکنش از طریق یک لینک اینترنتی را میدهد و شما این لینک را از طریق استوری یا بیو اینستاگرام در اختیار مشتریانتان قرار میدهید.

2-     لینک کالا: این امکان الزامی نیست ولی امکانی هست که باعث میشود مشتری شما اعتماد بیشتری نسبت به پرداختی که انجام میدهد داشته باشد، زیرا کالا با جزئیات در صفحه پرداخت و فاکتور مشاهده میکند.

3-     بخش فاکتور ها: این قسمت به شما کمک میکند تا به صورت دقیق به اطلاعات و پرداخت های مشتریانتان دسترسی داشته باشید.

4-     اطلاع رسانی هنگام هر خرید: یعنی پس از هر خرید برای شما یک پیامک ارسال میگردد البته این امکان را باید از بخش تنظیمات فعال کنید.

امکاناتی که در لیست بالا مشاهده کردید به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است و کافی است هم اکنون به صورت رایگان اقدام به ساخت درگاه پرداخت بکنید.

شرایط و مدارک مورد نیاز درگاه پرداخت اینترنتی اینستاگرام

ابتدا شما باید دارای یک شماره شبا حساب بانکی به نام خودتان باشید و میتوانید از سرویس تبدیل شماره کارت به شماره شبا نیز استفاده کنید.

تصویر از شناسنامه و کارت ملی، شماره موبایل به نام خودتان و همچنین آدرس دقیق محل سکونت به همراه کد پستی منطبق با آن، این موارد از مهمترین مواردی هست که باید داشته باشید.

ضمنا این خدمات فقط به افراد رسیده به سن قانونی ارائه میگردد.