افزونه درگاه پرداخت برای اسکریپت OxWall

افزونه درگاه پرداخت برای اسکریپت OxWall

اسکریپت oxwall:

OxWall، یک سیستم پیشرفته برای جامعه ی مجازی است که به صورت فارسی ارائه می شود. این سیستم هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است. چند تم و افزونه ی رایگان، گالری تصاویر، وبلاگ، ایجاد دوستی بین کاربران و ... از امکانات این سیستم است.

آکسوال، نرم افزاری رایگان است که از انواع نرم افزار های متن باز می باشد. زبان برنامه نویسی این نرم افزار، PHP است. این نرم افزار، بستری برای ایجاد شبکه های مجازی و سایت های اجتماعی است.

در صورتی که هنوز oxwall را نصب نکرده اید ، جهت دانلود و نصب آن از طریق لینک زیر وارد صفحه رسمی آن شوید و دانلود کنید.

آدرس وبسایت : https://www.oxwall.com

آموزش نصب افزونه ی درگاه پرداخت OxWall:

با استفاده از این افزونه می توانید در آکسوال، درگاه پرداخت سپرده را فعال کنید.

این افزونه، با افزونه ی user credits هماهنگ شده است. user credits افزونه ای برای دریافت مبلغ است. این افزونه برای کاربران ویژه ی سایت فعال است.

فعال کردن درگاه پرداخت سپرده دارای مراحلی است که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

در ابتدا باید وارد پوشه ی ow_plugins شوید. این پوشه در محل نصب اسکریپت قرار دارد. افزونه را در این محل استخراج کنید. در نهایت مشاهده می کنید که پوشه ای به نام سپرده ایجاد شده است.

در مرحله ی بعد باید وارد قسمت کنترل پنل مدیریت اسکریپت شوید. افزونه ی مربوط به پرداخت با سپرده را به وسیله ی آدرسی که در ادامه آمده، نصب کنید.

http://Yoursite.com/admin/available

سپس در مرورگر خود آدر زیر را وارد کنید.

http://Yoursite.com/admin/plugins

در نهایت، شما می توانید به قسمت تنظیمات پلاگین مراجعه کنید و مرچنت کد مربوط به وب سایت خودتان را وارد کنید و در مرحله ی بعد تنظیمات را ذخیره نمایید. هم اکنون مراحل به پایان رسیده و می توانید از درگاه پرداخت استفاده کنید.