درگاه پرداخت sep.shaparak.ir معتبر است؟

درگاه پرداخت sep.shaparak.ir معتبر است؟

سلام به شما بازدیدکننده گرامی سپرده،

در این مطلب قصد داریم به آدرس اینترنتی درگاه پرداخت sep.shaparak.ir بپردازیم و بررسی کنیم آیا این آدرس ایمن است؟

آیا sep.shaparak.ir معتبر است؟

اگر شما هنگام پرداخت آنلاین به url صفحه مشکوک شدید باید آن را به این صورت که بیان میکنیم بررسی نمایید، احتمالا آدرس صفحه پرداخت شما تقریبا به شکل زیر باشد:

https://  sep  .   shaparak   .     ir/OnlinePG/OnlinePG

  1.  در همه آدرس ها دقت کنید که صفحه با https شروع گردد (اگر http بود از پرداخت خودداری کنید)
  2. پس از بخش https:// به کلمه sep میرسیم که مخفف شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت است و کلمات دیگری مانند bpm یا ikc و... میتواند جایگزین آن گردد.
  3. سپس کلمه ای که باید به شدت دقت کنید shaparak.ir هست ، حروف را یکی یکی بررسی کنید حتی اگر یک حرف جا به جا بود هیچ اطلاعاتی را وارد نکنید.

sep مخفف چیست و مربوط به کدام شرکت psp است؟

کلمه sep مخفف saman electronic payment می باشد که به فارسی می شود پرداخت الکترونیک سامان و در حقیقت نام شرکت مربوطه است، این شرکت یکی از زیرمجموعه های بانک سامان می باشد.

درباره شرکت پرداخت الکترونیک سامان:

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با چشم انداز ارائه راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک و با تمرکز بر دو حوزه خدمات کارت و ايجاد شبکه سراسری پذيرندگان کارت در سال هشتاد و دو شروع به کار کرد. این شرکت مجوز موقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در سال 83 و مجوز قطعی فعالیت خود را را در تاریخ 84 از سوی این مرجع دریافت نمود و فعالیت خود را در قالب شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت (psp) شروع کرد.

چگونه می توان درگاه پرداخت سامان گرفت؟

علاوه بر اینکه میتوانید مستقیما از طریق خود شرکت سامان کیش اقدام نمایید در نظر داشته باشید که برای دریافت هر درگاه پرداخت از خود شرکت مربوطه باید حداقل یک ماه برای هرکدام زمان بگذارید در صورتی که شما میتوانید هم اکنون در درگاه پرداخت سپرده ثبت نام کرده و تمامی درگاه های پرداخت ها را در عرض چند ساعت دریافت نمایید.


منبع: bit.ly