درگاه پرداخت ikc.shaparak.ir قابل اعتماد و معتبر است؟

درگاه پرداخت ikc.shaparak.ir قابل اعتماد و معتبر است؟

سلام به شما همراه همیشگی درگاه سپرده،

اگر میخواهید در مورد آدرس ikc.shaparak.ir و شرکت ایران کیش اطلاعات بیشتری کسب کنید باما همراه باشید.

بسیاری از افراد وقتی آدرس ikc.shaparak.ir در مرورگر خود میبینند به این فکر میکنند که آیا این آدرس واقعی است و می توان به آن اعتماد کرد یا خیر برای صحت سنجی این مورد باید به شما بگوییم که در صورتی که آدرس صفحه ی پرداخت با https://ikc.shaparak.ir شروع میگردد (به دقت تمام حروف را بررسی کنید) این صفحه ، صفحه مربوط به یکی از شرکت های ارائه دهنده رسمی خدمات پرداخت (PSP) است که دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد، نام این شرکت ، ایران کیش می باشد.

شرکت ایران کیش:

شركت كارت اعتباري ایران کیش  از بهار سال 82 با ماموریت صدور و ارائه خدمات کارت اعتباری به بانک‌های ایران شروع به کار کرد. از سال 84 مسئولیت ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش بانک‌ها و صدور انواع کارت‌های اعتباری را با هدف توسعه فعالیت‌های خود را در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک به نظام بانکی، صنعت بیمه و بازارهای مالی بر عهده گرفت.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در شهریور ماه هزار سیصد هشتاد و پنج با تایید صلاحیت‌ها و فعالیت‌های شرکت مجوز ارائه خدمات پرداخت الکترونیک را به شرکت اعطا نمود.
شرکت ایران کیش با چشم‌انداز توسعه ابزارهاي پرداخت و پذيرش تبدیل شدن به یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های پی اس پی جهان، ماموریت خویش را بر توسعه با کیفیت شبکه پذیرندگان ایجاد بسترها و زیرساخت‌های ارتباطی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بنیان بخشیده است.