افزونه درگاه پرداخت انجمن ساز مای بی بی MyBB

افزونه درگاه پرداخت انجمن ساز مای بی بی MyBB

شما با این افزونه می توانید درگاه پرداخت سپرده را درون انجمن ساز مای بی بی MyBB فعال نمایید

 

انجمن ساز مای بی بی چیست؟

انجمن ساز مای بی بی( My BB) یک سیستم برای ساخت انجمن است که به وسیله ی آن می توانید انجن خود را مدیریت کنید و بر آن نظارت داشته باشید. زبان برنامه نویسی آن Php است و پایگاه داده ی آن به MySQL مربوط می شود. این سیستم حرفه ای و پیشرفته دارای افزونه ها و تم های مختلف و متنوعی است که مورد پسند کاربران قرار می گیرد. موسس این سیستم کریس بولتون است. آخرین نسخه ی این سیستم 8/1 است و امکانات و ابزار های جدیدی دارد. این امکانات و ویژگی ها، این سیستم را تبدیل به سیستمی خاص و برتر کرده است. مای بی بی از محبوب ترین سیستم های انجمن ساز در ایران است و پشتیبانی آن توسط مای بی بی ایران انجام می پذیرد.

مای بی بی ایران مرجع فارسی برای اطلاعات مربوط به MyBB است. این مرجع دارای مدیران و کاربران فعالی است که همواره آن را به روز می کنند. خدمات پشتیبانی آن به صورت رایگان ارائه می شود و کاربران می توانند به آسانی از آن استفاده کنند.

آموزش نصب افزونه پرداخت انجمن ساز مای بی بی MyBB

با استفاده از این  افزونه می توانید، درون این سیستم انجمن ساز، درگاه پرداخت سپرده  را فعال کنید. این کار دارای مراحل مختلفی است که در ادامه مراحل آن توضیح داده خواهد شد.

در ابتدا باید فایل ها را آپلود کنید. سپس از وارد قسمت کنترل پنل مدیریت شوید.

در مرحله ی بعد باید وارد قسمت تنظیمات شوید. از قسمت کاربران و گروه ها و در منوی سمت راست، وارد بخش بسته های عضویت آنی(سپرده) شوید.

توجه داشته باشید که نسخه 4، بیشترین سازگاری را با MyBB 1.6.X، دارد.