افزودن درگاه پرداخت ایرانی و تبدیل درگاه پی پال

افزودن درگاه پرداخت ایرانی و تبدیل درگاه پی پال

اکثر وبسایت هایی که امروزه به زبان فارسی مشاهده میکنید، برنامه نویسان ایرانی نداشته اند بنابراین نیاز به افزودن برخی امکانات داریم و سیستم مورد نظر در بیشتر مواقع برای استفاده در کشور های دیگر طراحی شده اند، بنابراین این اسکریپت ها به طور متداول دارای درگاه پرداخت پی پال یا استریپ هستند و ما جهت استفاده نیاز به افزودن درگاه پرداخت ایرانی به آن ها داریم، ما به شما جهت تبدیل درگاه پرداخت پی پال و جایگزینی آن با درگاه پرداخت سپرده کمک خواهیم کرد.

 اضافه کردن درگاه پرداخت ایرانی به اسکریپت:

اگر شما نیز قصد افزودن درگاه پرداخت ملت، سامان و ... را دارید با ما همراه باشید.

از آنجایی که تبدیل درگاه پرداخت پی پال به درگاه پرداخت ایرانی یک کار کاملا فنی است و نیاز به برنامه نویس دارد ، بخش های مالی هر وبسایتی را میتوان حساس ترین بخش آن سیستم نامید زیرا کوچکترین اشتباه میتواند زیان مالی به همراه داشته باشد.

ابتدا باید داکیومنت وبسرویس درگاه پرداخت ایرانی را بدست بیاورید، هر سیستم پرداخت به طور معمول دارای دو بخش اساسی ایجاد فاکتور و تایید پرداخت می باشد، سپس آن ها را باید طبق داکیومنت پیاده سازی نمایید.

جایگزین کردن و تبدیل کردن درگاه پی پال:

در صورتی که شما از مشتریان درگاه پرداخت سپرده هستید و سیستم یا اسکریپتی دارید که افزونه درگاه پرداخت آن در بخش افزونه ها وجود ندارد، یک تیکت پس از ثبت نام به بخش فنی ارسال میکنید و بخش فنی سپرده با توجه به نیاز شما سیستم شما را به درگاه پرداخت سپرده متصل میکنند، این خدمات برای مشتریان درگاه سپرده به صورت رایگان انجام میگردد.

مراحل تبدیل درگاه پرداخت پی پال به درگاه پرداخت ایرانی:

  1. ثبت نام در درگاه پرداخت سپرده
  2. تکمیل مراحل ثبت نام اعم از مدارک و...
  3. افزودن کسب و کار
  4. ایجاد تیکت در پنل کاربری با موضوع "تبدیل درگاه پرداخت"
  5. بخش فنی پاسخ گو خواهد بود و به شما جهت افزودن درگاه پرداخت راهنمایی لازم را ارائه خواهد داد و در صورت نیاز از طریق واتس آپ نیز به شما پیام خواهد داد.