ارائه درگاه پرداخت بانک ملت

ارائه درگاه پرداخت بانک ملت

ارائه درگاه پرداخت بانک ملت

به اطلاع تمامی کاربران محترم و گرامی مجموعه سپرده می رساند که با توجه به منعقد شدن قرار داد این مجموعه با شرکت به پرداخت ملت، درگاه پرداخت اینترنتی مربوط به این بانک را از این پس، ارائه خواهد شد.

کاربران محترم این مجموعه می توانند در این سایت ثبت نام کنند و کسب و کار مربوطه را ثبت کنند. پس از آن با انجام بررسی های لازم، درگاه پرداخت درخواست شده ایجاد می شود و تحویل کاربر می گردد.

پس کاربران محترم برای ایجاد درگاه پرداخت بانک ملت برای کسب و کار های خود می توانند به مجموعه ی ما مراجعه کنند و پس از انجام اقدامات لازم، درگاه پرداخت بانک ملت را دریافت کنند.

امید است با ارائه ی خدمات خالصانه و با کیفیت، نظر مثبت شما کاربران گرامی را جلب کرده و با همراهی و همیاری ارزشمند شما عزیزان و با ارائه ی خدمات هرچه بهتر، در راستای رضایت کاربران خود تلاش کنیم.

درگاه پرداخت بانک ملت

بانک ملت شرکت ارائه ی خدمات و امکانات مالی و بانکداری است. این بانک دارای 1448 شعبه در سرتاسر ایران است. این بانک درون لیست 100 شرکت برتر در داخل ایران در سال 1396 قرار گرفته است و رتبه ی نخست را دریافت کرده است. این لیست 100 شرکت برتر ایرانی توسط سازمان مدیریت صنعتی ویرایش و منتشر می شود. این بانک سرمایه ی زیادی دارد و از بزرگ ترین بانک ها در ایران به شمار می آید.

با توجه به تاریخچه ی این بانک، با به هم پیوستن بانک های پارس، فرهنگیان، عمران، تهران، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی، بین الملل ایران، بیمه ایران و بانک ایران و عرب پس از انقلاب اسلامی، تاسیس شده است. تاریخ تاسیس این بانک خرداد 1358 است.