افزونه درگاه پرداخت انجمن ساز IPS

افزونه درگاه پرداخت انجمن ساز IPS

شما با این افزونه می توانید درگاه پرداخت سپرده را درون انجمن ساز IPS Community فعال نمایید

انجمن ساز  IPS Community چیست؟

IPS Community بخش بزرگی از سایت را انجمن های مجازی تشکیل می دهند که کاربرانی مشتاق برای بازدید از سایت به ارمغان می آورد. این افراد بدنبال ویژگی های تشکیل دهنده ی انجمن های مجازی هستند. زیرا فضای انجمن، زمینه هایی مانند تعامل، گفتگو های هدف دار، رقابت دوستانه و ... را می سازد. افزایش بازدید، رتبه سایت و تعداد کاربران از مزایای راه اندازی انجمن است. برای راه اندازی این انجمن ها به نرم افزار های تحت وب قدرتمند نیاز داریم.

IPS Community Suite یکی از اسکریپت های بسیار حرفه ای در زمینه ی ایجاد انجمن های پیشرفته با امکانات زیاد است. با توجه به نیاز های شما آپشن های مختلفی را در اختیارتان می گذارد.  این انجمن ساز، امکاناتی را مثل پنل بسیار قوی، محیط کاربری حرفه ای، امنیت زیاد، پاسخگو در تمام سیستم عامل ها، دارا بودن سیستم اعلان پیشرفته، دسته بندی حرفه ای و ...دارد. این سیستم قابلیت های بسیار زیاد دیگری دارد که بطور خلاصه می توان تقویم به روز، پنل مدیریت قوی، داشتن بخش وبلاگ، امکان مسدود کردن کاربران مزاحم و ... است.

آموزش نصب افزونه پرداخت انجمن ساز IPS Community

شما می توانید درگاه پرداخت سپرده را بوسیله ی این افزونه درون انجمن ساز IPS Community فعال نمایید.

در مرحله ی اول، کاربران باید از از پوشه plugin استفاده کنند و کاری که باید انجام دهند این است که محتویات پوشه را در ریشه وب سایت خود اپلود کنند.

برای این کار ابتدا به بخش زیر برید :

commerce -> payments -> settings -> payment methods

در مرحله ی بعد باید بر روی create new کلیک کرده و گزینه getway__sepordeh را تیک بزنید.

در حال حاضر شما دارای یک فیلد و یک گزینه انتخابی yes/no موجود برای انتخاب و پر کردن هستید.

توجه کنید که فیلدی که نامش sepordeh_client_id هست همان مرچنت سپرده محسوب می شود.