افزونه پرداخت ووکامرس

افزونه پرداخت ووکامرس

شما با این افزونه می توانید درگاه پرداخت سپرده را درون سیستم ووکامرس خود فعال نمایید

ووکامرس چیست؟

ووکامرس یک  افزونه ی فروشگاه ساز از نوع وردپرس است که با استفاده از این افزونه شما می توانید یک فروشگاه بسازید و بصورت آنلاین محصولات خود را به فروش بگذارید. در چند سال گذشته این افزونه، بیش از پیش رشد کرده است و کاربران زیادی را جذب کرده است. قالب های مختلفی برای این افزونه ساخته شده و افزونه های کد نویسی شده ی زیادی دارد. محدودیتی سر راه کسی که می خواهد با ووکامرس فروشگاه خود را راه اندازی کند، وجود ندارد.

این افزونه در جهان تجارت الکترونیک بسیار مفید است. با استفاده از این افزونه می توانید به راحتی فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید و محتوای دلخواه خود را در آن قرار دهید که این محتوا می تواند شامل جزئیات مختلف باشد.

مزایای استفاده از ووکامرس

مزایای استفاده از افزونه ی ووکامرس چیست؟

چرا  باید ما از ووکامرس استفاده کنیم؟

با استفاده از این افزونه درگاه پرداخت می توانید بصورت شخصی بر فعالیت فروشگاهتان نظارت کنید. همچنین می توانید طراحی آن را بصورت دلخواه تغییر دهید. این افزونه به آسانی با وردپرس ادغام شده است و بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می شود. امروزه فروشگاه های اینترنتی رشد چشمگیری پیدا کرده اند و بجای بازار های سنتی قرار گرفته اند. این فروشگاه ها دسترسی آسانی دارد و از وقت افراد صرفه جویی می کند. شما به راحتی می توانید محتوای خوبی را در سایت قرار دهید و سئو سایت خود را افزایش دهید تا فروش محصولات را بالا ببرید.

افزونه پرداخت ووکامرس

شما با استفاده از این افزونه ی پرداخت می توانید درون سیستم ووکامرس خود، درگاه پرداخت سپرده را فعال کنید.

  1. پوشه ی sepordeh-woocommerce   را در مسیر wp-content/plugins/  آپلود کنید.
  2. از طریق منوی 'افزونه ها' در وردپرس، افزونه را فعال کنید.
  3. همچنین شما می توانید تنظیمات افزونه را از طریق تنظیمات ووکامرس / تسویه حساب انجام دهید.